Thursday, March 11

Ugly Cooking Episode 4


Hi Readers,
Welcome to Ugly Cooking Episode 4!

Today i will feature "The Delicious", "The Unique" and "The Shit"....


Let's start on with "The Delicious"

The one and only dish that doesn't require much skill to cook is Pasta with Cheese Cream!
Those who love Pasta & Cheese will find this extremely delicious.

It's simple, cook your pasta, heat up the cheese cream from Prego's and mix. Add on sausage or ham if you wish
.
Okay, this..is..
THE UNIQUE..

This is the only unique-looking konyaku jelly you can find.
Because i dont have jelly mould in my house.. so how does it look like this?


The Jelly was prepared by Wern.
and she told me she uses THIS...
.
.
.


Interesting isn't it?

Delicious too!

Finally, lets move on to
THE SHIT

Last 2 days, i thought i had finally emerging to become a good cook.

Despite looking a little bit oily, this dish looks okay...

Then i even prepared steamed egg. steamed egg supposed to taste like Chawanmushi..
But mine is so mushy squishy..
Too much water i guess.

Thinking that i'm a smart fella,

I fried the steamed mushy squishy egg.

To my aghast..

It turned into a diarrhea-looking plate of ........
MsXeRoZ.com do not condone act of food wasting, but i really cant bare myself to finish this dish.

Sorry chickens, i wasted your eggs..

*pull ears*

9 comments:

von Yvonne said...

dropping by!
very clever to use the egg tray! at least it is bite-size, cos i usually just pour into a bowl =.=

hah interesting post!!

yeekai5 said...

next time i come kl,i noe where to meet up d n where to makan...
NICOLE HOUSE!!!

yeekai5 said...

so wats dish u expert?i should start to plan for the menu :p

Tekkaus said...

Wow...they look so delicious. Can send some for me? :p

MsXeRoZ Nicole said...

[Von Yvonne] Yeah, my sis is a genius in times of emergency!

[yeekai5] WAH, u so adventurous that you wanna come my house for dinner meh? AHAHAHAH..ok. you post up next trip, i'll prepare the food..=)

MsXeRoZ Nicole said...

[Tekkaus]
Hahaha..the postman will die delivering this food to you. HAHAHA..Thanks for your support. Really appreciate it =)

Tian Chad @ 永遇乐 said...

I would only dare to try ur eggs when I am drunk. Wakaka!

MsXeRoZ Nicole said...

[TianChad] Too bad, this one high skill cooking only can produce one. If ask me cook again, sure wont be the same one. HAHAHA

Rabia Sensei said...

Thanks for dropping by =)